*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Tuesday, July 26, 2011

susah payah kehidupan

em, betul la kata pepatah, hidup ni mcm roda..kadang2 kat atas , kadang2 kat bawah..haish...mmg la k..pro n contra..tuhan yg jadikan seperti itu..so..kita as hamba trima la dgn hati terbuka..em..hari ini, aku rasakan sgt susah..em..aku rasa sukar nk apply visa on9..dah msuk 3 mlm aku dok buat bnda ni, tp x jdi..xtaula kenapa..server down ker? haha..x kot..internet aku laju rasanya..unlimited..us embassy error ke? wah, kacau la mcm ni ..xkan la kedutaan amerika leh server down..gila apo..satu dunia kot nak access web us embassy..haha..knp ek? asal aku xleh buat ag?haha..bukan aku sowg je..kwn aku pun ada msalah sama mcm aku..huhu..sabar je la kan..tp kan, masalahnya kwn2 aku smua dah bjaya mohon us visa on9..juz nk g interbiu je..aku ni ha yg x siap kan on9 form..lambat la dpt visa..lambat la naik kapal..tp xpe, dpt raya ngn family taun ni..

em, entahla,,aku x tau aku naik kapal bila..apa2 pun, aku tgu visa siap..huhu..aku rasa mcm nak naik minggu pertama raya..puasa kt sini dulu..yela..aku pun x ready ag..aku nk kumpul duit dulu..nk prepare brg2 b4 aku sailing kan..skg kan nak masuk winter, baju winter confirm kena beli..aduh2X..duit ag..haha..it all bout money..

em, xpela,,juz sabar k..mana rezeki aku,,aku trima jela..btw..aku nk cter pasal diary aku utk arini..haha..klakarnya entri aku ni..huhu..arini aku kuar dgn member lama..lama gler kteowg knl..dr sekolah rendah..namanya manizan..budok kelate tp dok muar loni..kitaowg kuar g bandar, wetex, n tg emas..kita owg makan abc n chikang..haha..tq bro..dia blanja aku td..hehe..at least dpt la kuar bsama even lepas ni dah susah..dia pun nk msuk uitm machang dah..amik degree..lepasan matrik..hope, dia bjayalah mncapai cita2 dia..amin

em, arini jgk aku singgah jap kat high school muar..pergh gua old boys i skool skg...haha..skola lama..bnyk kenangan woo..biasa la..budok nakal kan..juz singgah je td jmpa member,,xjumpa cg pun..coz aku pakai jeans td..seganla jmpa diowg..lain kali nk msuk skola kna pakai FORMAL..haha..skema2..budok skola leh la..hhehehe

oo..lupa nk bgatu..aku td lalu 1 skola ni..rupanya skola lama akak aku..SABGS...wao..skola 2 pun dah terer skg..dgr cter ranking dia up dr HSM..Bgus2..compete la dlm study..lebih bgus kan..em..lalu kt SAB ni teringat dkt sowg gurl ni..dia ni aku nk knal lama dah..lama sgt..tp 2 la..payah la nk knl dgn dia..yela..aku pun fhm ..aku kan laki..dia gurl..xkan la dia nk terus kwn dgn org yg dia x knl..kan xelok..em..ntahla..dlm hati nk je jmpa dia..bukan apa..juz nk dia tahu..aku x da niat jahat pada dia..juz nk kwn je..aku kdg2 give up jgk..tp aku pkir balik..dia perempuan yg baik..so aku harap dia akan sentiasa jd gurl yg baik..dia 2 sangat la cantik..sama seperti akak dia..abg dia pun look baik..family dia backgrouund cikgu2 smua..mmg family yg baik..kagum aku tgok..dpt anugerah bapa mithali lagi ..huhu..fmily yg bhagia..good2..btw..selamat maju jaya kepada dia..even dia x knal aku, xbermakna aku x leh berkwn dgn dia..biarlah berkwn even dr jauh..nama dia haqita lutazzi..tp ni transparents..jika bg nama sbnr,, kantoi nty..haha..good luck 2 u gurl..be the best n do well in everthing u do..tc yup..:)

em..rasanya dah abis kot idea..ni la entry utk arini..HOPE HARI ESOK LEBIH BAIK DARI HARI INI :)
Assalamualikum..peace yawwwwwwwwww
Seafearer never say gudbye  ::)

No comments:

Post a Comment