*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Monday, July 25, 2011

isnin si pembuka hari

hari isnin, hari pelajar2 start bersekolah..adik2 aku pagi2 ag dah g skola..haha..rindunnyer knangan mnjd student..dulu, bgun pagi2 bekpes kt rumah , then ayah anta g skola..kalau smpai skola , mesti aku slalu kna amaran dgn pengawas skola time kt i skool dulu..ni smua sbb akak aku la..fhm2 sndiri la..org perempuan bersiap2 nk g skola pun lambat..huhu..kenangan bnyk kot kt skola..ari isnin sgt penting..coz time 2 la ada phimpunan dlm dewan..time 2 pagi2 jalan dah sibuk, org stat bkeje..:)

Ari ni aku nk cter pasal hari isnin yg ptama semasa aku bercuti kt rumah..as usual..lepas suboh, aku tdur blik..then pkul 10 baru bngun..pergh..nikmat bro..jarang skali time weekday aku nak bgun lewat..dekat ALAM, ari2 aku bngun 5.40 pg..haha.pagi2 dah kena exercise, berlari n smua la..memang cergas la nk msuk kelas..huhu..itu rutin aku kt ALAM..kt umah lain,.huhu..bila adik2 g skola, aku la yg sapu sampah..kemas rumah,n apa2 yg patut la..akak aku pun dah balik kampus, kiranya aku la yg handle umah,,jaga adik2..

Ari ni, aku mmg bniat nk buat gmbr pasport size us punya..rm 10 melayang je..haha..ni smua gara2 nk apply us visa..tp till now, aku x bjaya apply, ada je yg fail masa aku isi form..pening kpala dibuatnya..haha..esk jela aku sambung isi form 0n9 visa 2..huhu..insyallah..still ada masa..btw, gd luck 2 kwn2 aku yg interbiu visa tomorow yup..gd luck

Ari ni jgk , aku g hospital Muar, ramai gak la org kt sana..knp ramai ek? skg ramai owg skit ke..haha..perap..tp td aku nmpk ramai je budak2 yg buat mdcal chekup nk msuk university..wao..bestnyer msuk "U" kan..huhu..gd luck jgk kpada student2 yg akan sambung blaja..terus kan usaha n selamat berjaya..eem, td kan aku terperasan kwn gurl dlm fb masa kt hospital td..haha..ak x knal sgt gurl 2 , tp juz kt fb je..sweet jgk la..senyuman nyer,:) :) em, kt hospital pun skg x pakai plastik ag,,smua nya kerana KEMPEN ALAM SEKITAR..Wao,,terkejut aku..haha..terpaksa pegang je ubat..coz xdpt plastik..pada aku, ubat kan supplement yg sensitive, kan lebih elok pihak hospital bg plastik, at least ubat 2 x terdedah kepada kuman, or environment yg x elok..kan kan kan??? huhu..biar la..aku juz :) n :) je..huhu

k la, xtau nk cter per lagi..aku harap esk aku berjaya la apply us visa..haha..dah 3 malam asyik tertangguh..FAIL la mcm ni..btw, tq 4 reading..maafkan aq atas blog yg kurang menarik n apa2 kesalahan la..see u when u see me..seafearer never n never say gudbye

No comments:

Post a Comment