*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Thursday, August 18, 2011

Bergerak mencari sumbangan :)

Assalamualaikum pembaca2 blog konklusi hati..Hope u all smua sentiasa dlm keadaan yang baik..Insyallah..Hari ini, putera nk bercerita ttg perjalanan aktivtiti putera sepanjang bulan ramadan ni..
em, dah masuk puasa ke 18..cepat betul masa berlalu :) btw, skg putera tgah sibuk mencari sumbangan utk program pengagihan kepada orang2 kurang mampu daerah muar sempena aidilfitri yang akan menjelang tiba..Objektif program ini adalah utk meringannkan beban mereka selain memberikan mereka senyuman yang indah untuk berhari raya nanti..Program pengagihan ini akan berlangsung pada 28 hb ini di daerah muar dan pada 27 hb ini di daerah ledang..Venue program ini akan sy bgtau kemudian yer :) 


em, btw,masa yang berlalu n masa yang akan mendatang membuatkan aku risau :) hehe..dah lama aku bercuti kat rumah ni..:) bila sampai masa, aku akan pergi..visa pun dah siap..alhamdulilah..kwn2 aku ramai yang dah naik kapal..ada yg sign on kt indonesia, belgium :) ada yang naik coastal je area malaysia :) insyallah, bila semua dah settle, aku akan naik kapal ASAP..doakan aku yer kwn2..


p/s: *kepada yang menderma, terima kasih diucapkan
      *sesiapa yang ingin menghulurkan sumbangan, contact me at ( 012-3638321)
      *hanya ALLAH dapat membalas niat murni dan amal anda
      *selamat meneruskan berpuasa umat islam :)
      *senyum selalu






                                          jom menderma kwn2 !!

No comments:

Post a Comment