*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Wednesday, August 10, 2011

aku suka kt dia :)

aku suka kt dia
Tapi aku dah nak pegi
Aku suka kat dia
Tapi dia x kenal aku..

Aku suka dia
Dia sedang belaja
Aku dah nak belayar
Aku harap dia berjaya

Aku suka dia
Namanya hakita lutazzi
Dia melayu la
Bukan jepun
Tapi cantiknya dia
Seperti akhlaknya'.

Namun , aku akan pergi
X sempat aku tackle dia
Pasti ramai yang meminati
Aku pasrah pada yg Esa

Awk, jika awk nak tahu
Saya suka awk
Tapi sy x tau
Mcm mana nk buat awk suka sy
Sy x paksa tp sy mencuba
Utk menyukai awk dengan ikhlasnnya

4 comments:

  1. hahah..kan aku ada bgtau nama gurl 2 faiz ooi

    ReplyDelete
  2. pergh... jiwang...^^

    selmt berlayar...

    ReplyDelete
  3. wahh..sweetnye..nape x bgtw je kmu ske dye?kn senang abis citer..mwahaha

    ReplyDelete