*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Wednesday, May 15, 2013

lebih dari seorang sahabat :)

16 may 2013 merupakan hari ulang tahun seorang yang aku kenal sejak 3 tahun yang lalu..namanya lurizan nibum (mirror).. beliau seperti abang sendiri.. sekarang ni,lokasi beliau di caribbean sea rasanya.. aku tak dpt update perkembangan dia, sbb sukar nk contact dia..biasala,bila smpai port ,baru dpt line..dia adalah 3rd mate company helang bekas majikanku..huahua..hehe.. dia ni pelik sikit..haha.. kalau dia baca entry aku ni,mesti dia marah..huhu..kisah hidup aku,bnyk dia tahu..aku selalu share dkt dia..kesian aku tgok dia,kadang2x dia pun bosan dgn aku..haha..yela,xkan nak amik port selalu kt aku..penat la dia..aku paham n aku hormat dia..aku mendoakan dia sentiasa dalam lindungan allah, dipanjangkan umur,murah rezeki..jadi best officer n captain in future..#respect.. banyak jasa dia pada aku, sanggup teman aku pergi singapore semata2x nak teman aku pegi opis company, sanggup bangun pagi2x amik aku pergi keje kat kantin, sanggup lepak ngn aku malam2x ,makan coklat dgn aku, slalunya bila aku tension,slalu lepak dgn dia..haha..
tq bro..regards,putera amer

ensem x 3rd mate ni? haha haha.....

1 comment:

  1. susah kyte nk cari sahabat2 yg bersama-sama dgn kyte dikala sedih..
    Kawan ketika hepy..mmg ramai..ttpi kwn suka dan duka..payah kyte nak cari..
    Hargai lah sahabat anda..
    wassalam...
    Nice blog~

    ReplyDelete