*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Friday, February 24, 2012

jangan ego PUTERA

Kadang2 kita x sangka kita akan menjadi luar biasa..Perkara paling aku takut ialah ego..aku x mampu tipu diri  sendiri.. tp aku harus kuat,,melawan perasan 2..sbb aku nk berubah..aku mahukan sesuatu bukan kerana kemahuan aku..ttp kerana tuhan..aku lakukan kerana tuhan, agamaku.. jika soal hati, ya aku sukakannya.. aku harap, tuhan beri aku petunjuk dan ketenangan jiwa


No comments:

Post a Comment