*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Tuesday, September 6, 2011

Tahi Lalat Atas bibir sangat manis :)

Sweet kan jika someone 2 ada tahi lalat :) Lagi-lagi di atas bibir ( yakni atas mulut n bawah hidung ) hehe..sapa la yek aku nk cuba describe kan ni..hehe..teka la sndiri .. hehe..btw..asyik melihat pic dia, kemanisan di wajahnya pun terserlah ekoran tahi lalat yg sweet gitu..hehe..aku pun ada tahi lalat..kiranya aku ni sweet jgk :) ehhe..perasan gler lak aku ni..actually, entri arini bukan nk cerita pasal tahi lalat, tp nk cerita pasal kemanisan wajah :) Aku percaya jika kita sentiasa tersenyum, insyallah kita akan kelihatan lebih manis...so smile always yeah..btw, tahi lalat  2 juz an advantage dr tuhan..so bersyukurlah atas kurniaannya..Setiap ciptaan n kurniaan tuhan baik2 belaka, so hargai la :)

Yeah...alhamdulilah..berakhir sudah rumah terbuka aidilfitri di rumah :) ramai jgk yg hadir..dlm 100 org ada kot rasanya..Ayah aku menyediakan menu seperti kuey teow hong kong, lodeh, mee goreng, kupang n banyak lagi..Kirannya aku sibuk membasuh pinggan, cawan n semua la..coz time 2 kiranya aku ni incharge la..hehe..coz akak aku xda..aku la abg paling tua..hehe..adik2 aku confirm follow my orders..pape pun tq  2 all yg hadir..Smoga majlis itu mendapat rahmat n keberkatan dari Illahi walaupun dlm keadaan sederhana..

p/s: masih menunggu masa utk berlayar
      * hati gembira coz ada yg memahami diri ini
      * cik nanos la empunya tahi lalat atas bibir ( bawah hidung)
      * harap2 hati ini sentiasa mendapat petunjuknnya
      * kumpul duit utk beli brg2 before nak sail :) heheh..pening ni
      * tq 2 all reader konklusi hati blog ( learn by heart)
      * smile always yeah

No comments:

Post a Comment