*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Sunday, September 4, 2011

suka tapi susah :)

aku suka kt gurl ni..tp aku x knl dia n dia x knl aku..juz kt fb je..tp kwn2 aku ramai knl dia..aku pnh la approach dia kt fb..tp dia mcm x layan sgt la..yela, aku kan stranger kan..mmg la dia sombong..mybe la..tp kwn2 aku ckp dia ok..dia mmg la cntik ..k..aku bukan suka dia sbb dia cntik..tp coz dia ni challenging pada aku..yela..bila aku ckp aku nak approach dia,,dia mcm x layan aku..mybe dia menjaga diri kan. xtau la knp dia mcm 2..tp juz aku anggap yg baik2 ttg dia..coz , dlm hdup aku,, aku mahukan someone yg pandai jaga diri..yela,, aku kan belayar..so perempuan yg menjadi puteri hatiku mestilah seorang yg tabah,jujur, ikhlas..Aku ada nmpk la sikit2 ciri 2 pada gurl 2..tp masalahnya, aku x tau nk tckle dia mcm mana..coz aku dah nak belayar..mybe 1 tahun aku x balik sini..dia lak sdg sibuk prepare nk stpm..hope dia excel la dlm exam 2 nty..amin..kalau la aku lambat tackle..takut2 nty ada someone tackle dia..hehe..tp aku juz redha rezeki n jodoh itu milik tuhan..sama2 bdoa la..:) amin..btw..gurl 2 org muar jgk la..hehe..tp nk tckle bukan main susah..hehe..pape pun..aku hanya senyum je..em ,skg ni mood raya pun dh abis..so, i think im ready going onboard..bye2 all :)

2 comments: