*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Friday, May 20, 2011

Rambut Botak lagi :)

Aduh, hari ini, rambut aku dipotong lagi..Fuh, tapak 1 beb.. Aku merupakan pelajar tahun 1 di Alam.. No wonder la rambut aku dlm keadaan kemas dan nipis selalu = BOTAK   :)  hahaha..begitulah tatacara kadet junior di Alam  seperti yg ditetapkan dlm code of conduct . i belief that there are a double meaning y junior like me diharuskan berambut BOTAK... wah , mcm kumpulan balas lak dlm MaharajaLawak..berdouble meaning 2..hhihihi... aku jarang update blog, kadang2 xda masa,, xda idea sumore..so, aku cter la psl life social ak skg..

Akhir bulan ini, aku ada game kt uitm Shah Alam..Karnival Palapes Laut ... wah, mcm best je..aku masuk bola sepak n futsal... game 2 je yg aku leh main..haha..main kmpung leh la.. kaki x beduung dulu...hope Palapes (L) ALAM akan meraih sesuatu kemenangan dan yang pasti pengalaman yg menarik..experience is a good teacher, am i ryte dude?? aBsolutely correct.. Charlie!!!!Affirmative!!!

Fuh, onboard?? Hanya tuhan yg tahu perasaan hatiku..Hanya ku titipkan agar sgalanya selamat..Doakan ak yer kwn2.. k la.,, xda idea ler..rambut dah botak,, idea pun botak mcm tayar lama..hahaha..maafkan aq yer atas kelanjuran sikapku..maklumla..human being kan..nobody perfect.. :) selalu



    Rambut aku  !!! Ada aku kisah??  :)

No comments:

Post a Comment