*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Saturday, May 7, 2011

L@TEST update sajak ~ Tiada Tajuk~

DI sini kasih pernah berbunga
di sini cinta pernah membara
begini yang ku rasa
hidup antara kita

disini langit mendung selalu
di sini aku x berdaya
kerana engkau tahu
aku tak sempurna buatmu

biarlah aku pergi
dari terus berduka sepanjang masa
janganlah engkau sedih
nanti kau tahu betapa ertinya hatiku

suatu persinggahan
bukannya selamanya
itulah realitinya
cinta kau dan aku

Terjaga aku atas kekuranganku
Menatap matamu secantik bidadari
Wajah mu perawan pria
luhurnya x terkata nilaimu
dimanakah cinta

disisI terlena aku
terbawa-bawa dlm mimpi
ingin aku kekal berpanjangAN
hanya kpd tuhan aku berharap

ku sujud syukur
kerana menemukan puteri hati
oh bidadari sanubariku
walau sekejap
hanya terusik seketika hatiku
tapi mengulit seribu makna.

3 comments:

  1. hebat idea nak buat sajak tu, sy sendiri pun tak pandai nak bersajak..

    saya tag awak, join tau!!

    ReplyDelete
  2. wah...
    cukup bunga-bunga...
    pandai berpuisi...^^

    ReplyDelete
  3. speechless...kte2 yang kua dr hati mmg ckup sempurna..

    ReplyDelete