*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Monday, April 11, 2011

Jika kau rasa getarnya ~

Jika rasa getarnya mean ada brand x lu mamat..Lu cter gebang la..hahahhaha..Getar je lebih but all Bullshit!!

Ada cter seorg laki ni..Tunang pada seorang wanita ayu bernama cik Siti.. Bangang punya laki, Putera yg sdg senyum  ni rasa nk empuk bila tgok dia ni..Ego x bertempat. Al-kisah ..HAizzzzzzzzzzz... bermulalah sebuah kisah terjadi dalam taun unta.. Di ngara Malaysia yg 1 malaysia katanya..hahah..Si Siti ni keje opis..so Ramai la kwn2 laki kt opis.. Masalah terjd pabila berkatanya laki ini iaitu tunang kepada cIk Siti ni yg terlampau cemburu kapan merasakan tunangnya mempunyai hubungan dengan laki lain.. What the bloody hell ?? BuulllshiTTTTT... oRg buat baik dengan org lain kau mau pertikaikan..Manyak cilakak ini jantan. masalah terus timbul bila ap i menjdi marak,seperti bomba lambat smpai..ADuh sakitnya jiwa ini,,hikhik..Si Jantan ni mula menaikkan tangan kepada cik siti.. Apa mau jadi ni...Insan yang cemerlang, yang gemilang bermula dengan hati yg suci yek...Bermula dengan apa, dengan hati..Bagus!!!!good..so,Pikir2lah n selamat beramal..hahaa...laki ni dah mempunyai hati aisberg,,belum ag akad nikah la beb,, come on la..baru title tunang..Fuck gler prangai kau..Putera buat cter ni bukan rekaan,, tp realiti la beb dah jadi kt dunia yg fana..Bukan sengaja aku berbhasa kasar..aku Penulis..gua brand la beb..Lu mau dtg tibai gua..Gua x da Heran ma..Lu gengster mana? stakat kampung pisang, Tidur kt umah lagi bagus ..x pyh la smpai kau nk aniaya tunang kau (cik siti)  ..Huh, penulis marah gler ni..Wei bloger, Mampos aku la..aku nk ckp kasar..gua byr broadband, gua dpt line beb..Bukan gua curi..Mungkin gua nmpk jahat tp hati Gua x sama mcm itu JANTAN..

Fuck u ar..bloody hell..Gua kena taji (HELL) ..GUA kena pickup..gua kena tibai..Gua fit la..Mari sini rentap la..Perangai dah mcm lakhanat..Cemburu tahap gaban..Wei kita islam la..mana letaknya iman kau..sampai kau menganiayai wanita..Kepala butoh ko..Ko dah pukul dia ngn tangan, lepas ni kau naik kaki pulak..lu bagi tangan lu sudah lama ka idup..Gua carik lu nty..Lu pasang spy kt tmpt keje tunang lu..Lu ingat lu kuat..Sory la beb..Lu malukan persatuan2 Laki2 maskulin sedunia..What the hell u are? Malu la..pasang spy..pasang org..lu cinta dia..lu syg dia..lu mau dia..lu jaga dia baik2..bukan lu sentap dia..Stim sgt ker? padahal lemah la batin lu..pakai minyak sensa oil..x brand la..mampos gua la ckp lucah..lu pe hal..kisah ke kalau gua kena banned mcm faizal tahir..Gua x heran sama itu la..Gua ada tuhan..Gua sabar beb..Gua still mengucapkan Astargfirullahalazim...Gua tahu gua marah..Gua kena sabar..Tp gua tengok muka lu..mcm air panas siut..Banyak cilakak lu jantan..Baruah!! semua bnda jht kt ko..Bukan gua sengaja tp its come from u setan..Lu pukul tunang lu, Lu pasang spy pada tunang lu,tHen sampai lu rosakkakn kete kwn tunang lu..Cemburu apakakh ini..kahkahkah..itu ja lu mampu buat..Kecik betul "ANU " kau..wei Orlando said Men alwys be a men k.. n pernah  dgr lawak omputih x?..aku lupa nama pelowok tersohor 2..dia kata be a men, do a right thing..Suck la..Kau buat bnda yg slah la..Pikirlah,, betapa hanya hati seorg wanita yang bergelar "Tunang" bukan bolasepak la lakhanat..Yang boleh digolekkan n disepak2..

aDuh, aku paling tension bila ko buat prangai fu*k ni...hell la mcm ni..ko ugut dia lakhanat..BElit mcm cilakak prangai kau..kau ugut nk bunuh dia.. Ya Alllah, what kind of human la ko ni..Shit..Mcm amerika la ko ni...Bloody negara org..kau bloody hati Cik Siti.. Ya Allah, apakah,mengapakah,terjadi? Tabahkanlah hati cik siti..
Kini, hati cik siti bagaikan nak mati,memikirkan kehidupannya yg bagaikan bubur basi..WEKKKK....Sapa yg x termuntah, sapa x tertahan jika diperlakukan begitu.. Aduh betapa tertekan bila majlis pernikahan mereka is juz around..What come around goes around...jUstin timeberlake boleh la perform lagu 2..tp Jantan 2 x perform btoi la dlm menjaga hati seorg wanita yg mahu dijadikan isteri

aPAkah akan terjadi pada Siti? Dia berkecil hati..Sapa mahu besarkan kmbali hatinya..Demi mnjaga hati org lain..dia x mampu memutuskan pertunangan dgn laki itu even dia x mahukan laki itu lagi..bErsyukur lah, Tuhan tunjuk keegoaan sikap laki itu..Lakhanat sunngguh perbuatan ya..Inikah khalifah islamiah..mana pergi kaum adam yg adil seperti sahabat2 nabi,, susah nk crii...tp ada ..so, ingin mendpt yg solehah,,laki itu perlu mnjd soleh..bukan mencari solehah..tp mnjd soleh,,fuh,,kwn2..kisah antara siti n laki tersebut still mnjd tnda tnya..Apakah yg harus dilakukan oleh siti bagi mencari sirna kbahagiaan sbnr?? cadangan Putera (Penulis aBad 21 ) ~ kita bakor je~  Ya allah, kuatkan hati siti ini..moga org yg dizalimi mendpt perlindungan dariMu n Org yg berlaku zalim mndpt juga balasan dariMu. Sekian saja cerita kita hari ini.. Salam mesra dari sy Ustaz Putera n krew produksi TV11 ..Selamat Beramal n renung2 kan :) adios  chao!!!!
p/s : cerita ini mempunyai unsur yg ganas, lucah, menyentuh aspek sensitiviti hope buka minda, buka hati..tanya selera.  maaf atas kesalah ejaan atau pengunaan bhasa coz Mood penulis : Low     Cerita ini adalah utk menyedarkan masyarakat betapa pentingnya kita menghormati hak wanita seperti dlm khutbah al'wada yg disampaikan oleh Nabi Muhamad S..A.W sebelum kewafatan baginda..Akhir sekali,cter ni x da kena mengena antara hdup atau mati..juz utk yg hdup je..coz yg hdup lagi bernyawa..yang sentiasa melakukan dosa.. Maaf bagi pihak Penulis n salam 1 islami   :)

No comments:

Post a Comment