*Le@rn By HeaRt *

Young is not at all .. but 2 times .. one in the world and one in the hereafter ... it was quite fun 2 be a teen .. but, my life Teenagers will stop here .. coz i need a life of "manhood" ..i need to be tough, strong, matured 2 begin my career as my quotation responsibily .. .. so, no prince anymore but a man of the masterpiece Which conquer life as 'WORSHIP' .

Friday, October 29, 2010

Andainya Kau Tahu

Seandainya kau tahu
Apa dalam hatiku
Apa yang ku mahu
Aku mahukan dirimu

Cinta seorang putera
Dalam hati tetap sama
Betapa aku cinta akan si dia
Si kacamata semanis orangnya.

Andai kau tahu
Betapa aku rindukan dirimu
Dan dengar segala corak hatiku
Yang ingin selalu menemanimu.

Andai kau bisa tahu
Setebal mana perasaanku
Setinggi mana nilai cintaku
Di hati ini hanya tuhan yang tahu

Seandainya kau tahu
Ku ingin kamu sampai syurga
Berdoa kita pada yang esa
Agar kau bisa tahu
Segala isi buku hatiku.

Tuhan tunjukkan pada dirinya
Betapa aku perlukan dia
Ku mohon hatinya terbuka
Agar 2 hati satu jiwa bersama akhirnya..

Andai kau tahu
Andai aku tahu
Cinta itu memang ada..kasih itu memang mesra
Namun semuanya terletak pada yang Maha Esa.

No comments:

Post a Comment